Porsche 911 Turbo S [991] Powered By MM-Performance.pl czyli kolejne, najnowsze i w najmocniejsze odmianie Turbo S wzmocnione! Egzemplarz ten trafił do nas prosto z salonu. Cele były jasne i klarowne, od samego początku zdefiniowane przez Klienta – dźwięk i moc. Pracę rozpoczęliśmy od wymiany wszystkich elementów układu wydechowego na ich wysoko wydajne, sportowe odmiany. W pierwszej kolejności kolektory wydechowe ustąpiły miejsca parze kolektorów od GMG Racing. Zapewniły doskonałe zwiększenie przepustowości gazów spalinowych oraz poprawiły reakcję turbosprężarek a ponadto spotęgowały doznania akustyczne. Kolejnym elementem były fabryczne katalizatory, Te zastąpiliśmy 200-komórkowymi [seryjne = 800 CEL] sportowymi katalizatorami firmy Cargraphic. Ostatecznie restrykcyjny, średnio brzmiący tłumik końcowy zastąpiliśmy sportowym tłumikiem od firmy TechArt dodatkowo wyposażonemu w system zaworów / przepustnic – pozwalający kierowcy na wybór jednego z dwóch trybów poziomu dźwięku – pomiędzy „cichym” a nieziemsko głośnym – zależnie od potrzeb, Celem zrealizowania założeń projektu pod kątem mocy 911 Turbo S otrzymał kompletny system dolotu zimnego powietrza o zmaksymalizowanej przepustowości. Seryjny, papierowy filtr powietrza zastąpiliśmy sportową wkładką firmy BMC. Filtr wykonany z bawełny zbrojony stalową nicią. Ponadto fabryczna, plastikowa głowica „Y-Pipe” rozdzielająca strumień powietrza podmieniona została na aluminiową wersję o średnicy 74mm firmy IPD. Zwiększająca dopływ zimnego powietrza do jednostki napędowej. Całość mechanicznych modyfikacji koordynuje inteligentny system sterowania silnikiem firmy TechArt [Techtronic]. Jednostka ta zawiaduje zarówno mocą silnika jak i kontroluje pracę układu wydechowego. Uruchamiając pojazd w trybie normalnym 911 Turbo S generuje fabryczną moc na poziomie 560KM i 700Nm, natomiast po wciśnięciu przycisku „Sport” lub „Sport Plus” Turbo S uruchamia głośniejszy tryb pracy układu wydechowego i generuje 650KM i 850Nm [+90KM i +150Nm] co w połączeniu z niesamowicie inteligentnym systemem rozdziału napędu na wszystkie cztery koła i masie własnej pojazdu generuje przyspieszenie od 0 do 100Km/h w 2,6 sekundy!
Modyfikacje:
- Sportowe Kolektory Wydechowe [GMG Racing]
- Sportowe Katalizatory [Cargraphic]
- Sportowy Układ Wydechowy z systemem zaworów [TechArt]
- Sportowy Filtr Powietrza [BMC]
- Sportowa Głowica Dolotowa Powietrza [IPD]
- Elektroniczny Moduł Zwiększający Moc Silnika [TechArt]
Jest to już drugie, tak mocno zmodyfikowane mechanicznie przez nas Porsche 911 Turbo S [991] – z szczegółowym opisem pierwszego egzemplarza oraz galerią zdjęć możecie zapoznać się pod linkiem http://tnijurl.com/991turbosmm/
Chcąc uwiecznić 1300KM i 1700Nm w dwóch zupełnie innych wizualnie odmianach prezentujemy Wam niesamowitą sesję zdjęciową wykonaną przez Kacper Szczepański - Fotografia Motoryzacyjna w niesamowitym anturażu klimatycznego hangaru.
Wszystkie części użyte w projekcie dostępne są w stałej ofercie MM-Performance.pl
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Zapraszamy Właścicieli Porsche 911 Turbo S [991 Coupe & Cabrio] chcących nadać swoim bolidom niesamowitego brzmienia, mocy oraz wyglądu do współpracy!
Koniecznie sprawdź nasze pozostałe realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
Galeria zdjęć projektu na naszym Flickr: http://flic.kr/s/aHsk1TSfgr
Galeria zdjęć projektu [Instalacji Części] Flickr: http://flic.kr/s/aHsk42pRDg [Zdjęcia z Montażu | Installation Pictures]
Zespół MM-Performance.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz