Stabilizator poprzeczny - jest to elastyczny element zawieszenia, którego zadaniem jest przeciwdziałanie przechyłom poprzecznym pojazdu w czasie jazdy po łuku. Zasada działania jest prosta. Można przyjąć, że stabilizator jest prętem lub rurą o odpowiedniej średnicy, wygiętą w kształcie litery U. Umocowany jest wahliwie do nadwozia lub ramy (np. pomocniczej) a jego zagięte końce przymocowane są do piasty koła. W czasie jazdy po niewielkich nierównościach, koła uginają się jednocześnie, lub różnica ugięcia jest nieznaczna. W tych warunkach stabilizator nie ma wpływu na pracę zawieszenia. W czasie jazdy w zakręcie stabilizator przeciwdziała nadmiernemu zwiększaniu się przechyłu poprzecznego. Powoduje to pewną zależność wzajemną kół danej osi.
Stabilizatory od amerykańskiego tunera HOTCHKIS. Podnoszą sztywność zawieszenia nadając pojazdowi ostrość i szybkość w odpowiedzi na każdy zakręt. Seryjne Evo X posiada lekką podsterowność i bardzo ograniczoną kontrolę przechylenia. Stabilizatory HOTCHKIS skutecznie eliminują tą wadę, pozwalając kierowcy pokonywać zakręty jeszcze szybciej zapewniając przy tym większą dozę bezpieczeństwa.
Stabilizatory od amerykańskiego tunera HOTCHKIS. Podnoszą sztywność zawieszenia nadając pojazdowi ostrość i szybkość w odpowiedzi na każdy zakręt. Seryjne Evo X posiada lekką podsterowność i bardzo ograniczoną kontrolę przechylenia. Stabilizatory HOTCHKIS skutecznie eliminują tą wadę, pozwalając kierowcy pokonywać zakręty jeszcze szybciej zapewniając przy tym większą dozę bezpieczeństwa.
Film przedstawiający zachowanie Lancer Evo X z seryjnymi stabilizatorami vs stabilizatory HOTCHKIS.
Zapraszamy do sklepu , po więcej szczegółów!
Zespół MM-Performance.pl
1 komentarz:
How to Make Money from Betting on Sports Betting - Work
(don't worry if you get งานออนไลน์ it 출장안마 wrong, though) The process involves placing dental implants bets septcasino.com on different events, but it can also be done 출장마사지 by using the
Prześlij komentarz